My Members....

Apr 4, 2011

ABPBH Best!! Ke Tak???

Salam..

first of all...aku terpanggil nak wat entry bout ABPBH nih coz opening yg plg best...

mmg best sore si Azlan n The Typewriter tu...
then masuk lak si Ning Baizura n Farhan...
n campur lak gan Adira...
power sungguh...pembukaan yg pada aku sungguh menghiburkan...

then bout the pengacara lak..
Zizan, Raja Azura n Sharifah Syahirah...
of coz sume mmg tergelak bila diorg wat lawak...

aku tak nak lah citer bout pemenang trofi..
korang pun tengok kan...
so aku list kat korang yg tak tengok pe yang best n tak...hehehe...

yang best!!..
- opening mmg best sesangat...medley lagu2 P Ramlee...Azlan n The Typewriter, Ning Baizura n Farhan, Adira..
- lawak pasal nama Shah Jazle...mmg tersenyum sorang aku masa tuh...dengan pengacara then disambung lak oleh Shah Jazle sendiri...
- bila nor khiriah menang...si syarifah syahirah yg amik...then dengan loghat n.9 then zizan siap suruh pakai bomoh lagi..
- klaqa masa camera shoot kat aaron aziz dia gah pgang phone then cam memalu lak dia...hehe....
- persembahan anuar zain...agak kureng..tapi best gak lah!!
- bila si sam menang sempat lak dia ambik gambo sendiri then ala-ala nak baling trofi kat peminat lak...
- yg kene sindir mlm tu pun ramai gak..antaranya fasha sandha, shera iskandar, nabil dan lain2...
- time nak bagi anugerah bintang plg popular...penyampai pelakon 'hantu kak limah balik rumah' plg kelako sekali...siap cakap sape setuju angkat tangan...penonton sume pakat bangun gak angkat tangan cam dia...time ni mmg tergelak abis aku...
- sam mmg sesuai menang...memang best der!!.
- persembahan siti best gak malam tuh...



yang kureng best!!!!
- tetiba pas sedekahkan Al Fatihah utk Arwah Din Beramboi n Arwah Sri Bayu, Syarifah Syahirah wat lawak tp penonton terdiam jek..em...lawak tak menjadi or tak kene tempat...
- em didi alias asal lak jelir2 lidah lak bila camera shoot kat sheryl samad...em...ape lah...
- tetiba tak de sore lak masa penyanyi lelaki popular...adoai...then juliana evans gi tanya hans issac saper penaja baju...then aku rasa dengan malunyer dia cakap tak de org sponsor...adoai...
- persembahan raja2 lawak tu agak kureng skit...ingat nak wat lawak tapi nyanyi pun terabur jek...

pape pun...aku mmg terhibur giler dengan ABPBH malam tuh...keep up the good work kru!!!

1 comment:

Anamarza said...

Huhuhuhu tak sempat abis pun tgk semalam, ngantuk sgt...

Coretan Terkini: Budak botak main tanah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...