My Members....

Feb 4, 2014

Im wearing hijab...but...

Assalamualaikum. ..

Arini nak citer pasal pakaian cara islam...
Entry ni opkos utk wanita islam...

Aku skang slalu rasa cam makin dekat gan akhir zaman...
Salji pun leh turun kat khatulistiwa...
Memang menakutkan...

Yes im wearing hijab..
Tp terdetik gak kat hati...
Sepenuhnya ke...
Cukup ke tutup ni...
Bak kata sorg member fb aku...
Kita nak menutupi bkn sarung je...
Yg ketat2...jeans...
Baju lengan separuh...
Tudung yg singkat...
Baju yg jarang lg ketat...
Rs cam nak tukar sume baju...

Kawan aku ckp lg...
Klu nk berubah mmg susah...
Ilang kawan...
Baju ske pkai kne buang...
Benda2 melalaikan kne slow2 tinggalkan...

Klu semua bertutup pastu bergosip jugak...
Emmm banyak yg aku kne ubah...

Aku cuba la ubah...
Perbaiki solat dan perbualan dlu...
Jahilnya aku...

In shaa Allah...
Amin...


Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...