My Members....

Aug 27, 2015

#review BigFOOD Restaurant, JB


 assalamualaikum...

nak review satu restaurant...
BIGFOOD...
restaurant ni area Nong Cik...


ni entry dia...


dua tingkat...area atas aku tak gi...
klu berdua boleh la kot duk atas...
lepak2...

ni sebab aku kene duk tingkat bawah jek...


selpie berdua...hehe..

ruang dalam dia...
tmpt masak semua kat atas..
mungkin open kicthen kot kat atas...

my double a...

ok kat blakang aku tu ada pelbagai kek...
hampir terpengaruh jugak aku...sib baik tak beli..
sebab dah nama pon bigfood kan..
makanan dia dlm portion yang besar...
boleh mkn 2 org utk 1 hidangan...

masih bermain2 sementara tunggu makanan smpai...

ns goreng seafood...
serious super banyak...jenuh nak abiskan ...
last2 aku tapau bawak balik...

konon2 ni nak buat appetizer je...
tetiba bila smapi ala2 main course pulak besar n banyak tul sup tu..
penuh gan mushroom pulak tu...
 
tempat sudu tu haaa suka lak aku..

bubur nasi...
ala kmpung tapi bubur tu bubur ayam...
chilli flake dia sangat sedappppp...


blurrr pulak pic ni..
lagi satu menu makanan...
burger tu size besar skit dr biasa...
yang ni je la boleh abiskan sorg...
yg lain semua kene makan berdua..

kebersihan 10/10
makanan 7/10

so sesapa nak try 
dipersilakan...
sedap n berbaloi baloi...
semua yang aku mkn kat atas tu rm70++

kbye





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...