My Members....

Dec 5, 2013

Bila Anda Adalah Bossss!!

Salam...

Bila anda boss jangan la rasa terlalu tinggi...kerana ada lebih tinggi dr anda..
Bila anda boss jangan la tak memandang  org-org bawahan anda..kerana tanpa mereka ape yg anda boleh buat..
Bila anda boss janganlah anda memandang remeh kebajikan...kerana bila anda susah mereka la ygenjaga kebajikan anda..
Bila anda boss jangan terlalu inginkan sesuatu yg perfect..kerana semua manusia itu xperfect..termasuklah anda..
Anda boss saya kuli...
Anda manusia n hamba Allah..
Saya juga manusia n hamba Allah..
Walaupun saya bukan perpangkat lebih tinggi dr anda..
Saya juga ada perasaan n juga ada maruah..
Sama seperti anda..
Olehdemikian..kenapa tidak boss hormat menghormati..
Kenapa tidak boss lebih faham ttg tugas yang diberikan..
Kenapa tidak menjaga kebajikan kuli anda..
Tidak salah anda sebagai boss bergaul dengan kuli2 anda..
Kerana mereka nama anda harum, anda dpt projek, anda sucsess dlm tugas anda..

#sapamakancilirasapedas

Teringat ex boss aku..
Mmg dia superb..
Pergaulan dia gan anak buah..
Cara dia wat kje..
Mmg best..
dia mmg boss paling awesome!! 
Sapa kje bawah dia mmg bertuah..
Acp rosman bin omar..

Kbye!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...