My Members....

Sep 23, 2011

Setia Eco Gardens Best!!

salam...

last weekend aku n along meluangkan masa bersama...

bukan gi mane pun...gi tengok show house Setia Eco Gardens...

sangat best ok...

n sesape yang terlebih banyak duit tu...

sila lah melabur dengan setia group nih...

sangatlah berbaloi2...

if aku nih mmg de duit pun...PASTI aku pun nak beli umah kat sini gak...

so korang layan lah gambar yg aku sempat ambik nih ye...

lanskap sangat cantik tau...

ambik gambar jap...posing2...

posing gan hubby n aisy lak...



hubby gan aisy...anak aku seksi lak nampak poyot..


antara rekaan rumah2 kat citu...



nih pulak replika rumah cantik jek aku tengok...

nih kat show house...aisy gak lepak2...

lepak gan sara n nayli lak...

gah borak2 pe tak tau...nak beli rumah ke ?

aku ;ak posing gan aisy...

close up skit...aisy ske tengok cermin...

smile sara!!

hubby berangan kat umah jap...

lepak kat bilik bacaan jap...

baca buku pulak...

aku rasa comel lak gan bergambar dengan budak2 nih...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...