My Members....

Sep 24, 2011

Tahajjut Cinta...

Salam...



korang layan tak cite ni?

best tau....

tapi semalam mmg hangin satu badan aku tengok citer nih...

ye lah geram teramat kat ustaz tu...

mmg dasar kawin tu kerana nafsu semata!!

huh!!menjadi tul lakonan eman manan dlm citer nih....

lagi cepat aku hangin bab berpoligami nih...

mmg best lakonan diaorg...

korang yang lum tengok...aku syorkan tengoklah...

mmg mantap lakonan eman manan, erma fatimah, fazura, fauziah gous, remy ishak n ramai lagi...

so sesape yang tak tengok luang2kan lah masa ari jumaat kul 9.00 mlm kat tv3...




2 comments:

ummu muhammad said...

samelsh pegi rumah mak, hangin jugk..nak tau sgt sape neelofa dlm cerite ni..mama aisy tau ke..

p/s: suami kate kite kene tipu je heheh

Heidi Shafiq said...

emm.. dah bape lame x tgk tv.. kewujudan cerita ni pun aku x tahu.. haishh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...