My Members....

May 30, 2014

McD & Double A


assalamualaikum...

ni ha...budak2 mmg lah suka makan mcd nih...
lagi2 part ketang goreng dia tu...
hamboi...mak dia yang nak diet ni pun telan...
hahaha...

tengok tu arief buat stretching...
suh papa dia dukung papa dia wat dunno je...
haa hambik kemain le bergayut kat situ...


kakak klu datang mesti nak gi kat condiment bar nih...
benda wajib ambik ialah water stirrer n spoon...


sambil tunggu papa order sambik ke sana dan ke sini budak2 nih...

lepas makan sume sampai jusco letak dia kat sini...
pastu tak sampai beberapa minit...
zzzzzz sudah...
senang mak dia nak bersoping...hahahaha...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...