My Members....

May 27, 2014

Berat Badan - isu Semasa

Assalamualaikum...


yes always the next monday!!


ni mmg sedey...
adoai...kemain megelebey sangat...
hwaaaaaaaaaa...

ni contoh aku...si aishwara rai ni...

ni pas dapat anak...
agak gomok skit...


now...ni baby no. 2 kot...
tah cam kurus jek dia dlm pic ni...

aku...berat badan aku bulan 4 = 68kg...
skang aku mmg agak jaga makan aku... 
so sudah jadi = 65kg..
tapi aku tak rasa kurus pun lagi..
coz baju aku banyak lagi yang ketat...
hwaaaaa...
nngs lagi...
raya dah nak dekat...
aku nak pakai baju cecantik nnt...
dress ke...wah berangan sangat...
kbye!!




3 comments:

Diana Rashid said...

berat 68 tu berat masa saya ngandung..hehehe..tak pe..slow2..kalau stress pun boleh buat berat badan naik..

eynda said...

Terus google aishwarya rai latest news...haah la dah kurus banyak berbanding last year.... takpe slowly boleh gak kurus..InsyaAllah... yakin boleh... *tengahgigihgakni* :-D

AnneRaini said...

kite serupa.. nak kurus jugak sblm raya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...