My Members....

Nov 10, 2011

Aisy Oh Aisy...

salam...

aku sebenornya nak citer....
skang aisy dah tak nak gan org dah...
hanya nak gan aku n hubby jek...
gan adik2 aku ok...tapi gan atuk dia pun dia taknak...
so end up bila nak anta kat nursery...
nangis...peluk aku kuat2...tak ikut org lain dah...
balik pun sama tengok aku dari luar terus nangis dah...
sedih betul bila time nak anta tu...
dengar dia nangis dari luar...
nak tinggalkan...
haish....
sedih sey...tak leh angkat...
kekadang naik kete...aku call hubby citer...
tapi nak wat camner...terpakse hantar gak...
klu leh time nih aku rasa nak brenti jek keje...
jadi fulltime housewife...
tapi nak wat camner...
sabar je lah...doakan je lah dia tak nangis kat nursery tu...


korang tak penah tengok gambar aisy nangis kan...

korang layan dulu gambar nih...

punya tak nak aku tinggal dia...
dah cam gah azan pun ada...
masa nih aku nak gi siapkan air mandi dia...


sampai golek2...tapi nih tak nangis pun...
merengek je...hehe...
bila dah bukak baju...senyap lah dia...

tengok muka dah siap mandi...





3 comments:

mama irfan said...

cuba siasat nursery tu.. mana nak tau ada masalah ka kat sana... selalunya anak x kan menangis dengan orang yang biasa dia jumpa... melainkan kalau dia selau kena marah ka, pukul ka... ish nauzzubillah la... harap bukan.. just pendapat mama la....

Unknown said...

tak pe...tu lah risau gak...tapi dlm entry lupa lak nak mention yg org yang jaga aisy nih dah tukar...dia mmg rapat gan sorg je..tapi bila dah tukar org..tu yang dia asyik nangis je...sedih tul...

alexayussida said...

alahai comel..jangan nanges2 ye...sian mama...

biasalah kak,budak2..ade yg sng pergi kat org..ade yg ssh..sabar ye kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...