My Members....

Nov 14, 2011

Salam Aidiladha...

salam...

wah lambat bebenor aku update pasal aidiladha ni ye...

baru dapat gambar dari along...

disebabkan aidilfitri tak bergambar...

so aidiladha nih kitaorg sambut cam aidilfitri lah...

masak lauk raya...emmm sedapnyer....

pakai baju raya juga tau...

so korang layan je lah gambar...

gambar raya satu family...
pose wajib...

nih mak n ayah posing gan anak2 bujang...

hehe aku gan family kecik aku...
tengok aisy punya mulut...besar punya senyum....

mak ayah with cucu2....eh cucu3...hehe...


free style skit...

along gan family besar skit dari aku....

 mmg sgt happy pagi tu...sebab mak dah sihat...

nanti sok aku update behind the scene lak...


1 comment:

qemaishak said...

wah berfoto cam aidilfitri pulak nengoknya..comel je aisy senyum lebar tu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...