My Members....

Nov 4, 2011

Bila kita dicerca......

salam..

owh entry aku hari ini untuk kita sama2 muhasabah diri ye...

sempena hari jumaat yg indah ni...

klu ada yg bercakap kerja ko tak bagus lah....

takpe lah atleast keje aku halal....

klu ada yang mengata gaji ko tu ciput jek....

takpe lah walaupun ciput tapi berkat insya Allah...

klu ada yang bercakap oit husband ko tak encem lah...

takpe lah dia jodoh aku...atleast aku tau dia sayang aku...

klu ada yang mengata ko nih wat pe pun tak leh dapat setaraf gan aku....

takpe lah tuhan mungkin sedang menduga aku dan supaya aku tak BONGKAK cam ko...



p/s - tak ditujukan utk sesape ye...
        tapi bak kata org...sape makan cili dia rasa pedas...ahaks....
        renung-renungkan dan selamat beramal....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...