My Members....

Aug 28, 2013

EiD MuBaRaK 2013 !!

salam...

selamat hari raya...
raya dah nak abis baru kuar gambo raya aku kat blog...
tu pung sikit jek...
first raya cam biasa kat umah family hubby..

ni gambar kami berempat...
ye aku tau soklan korang
dah naper aisy pakai beg skolah kan..
situasi aku masa tu camni...
dia sibok cari sling bag dia...
yang aku pun tak ingat letak kat ne
cari dalam kete, dlm beg sume takde
yang ada beg skola...
pujuk pakai beg skola dia nak...
tapi still ambik gambar taknak senyum..
pastu dia dah kehulu ke hilir dengan beg skola tu..
last2 aku tengok rupanya sling beg aisy dlm beg skola yang dia pakai...
hurm...dah ramai anak ni barang pun aku lupa letak mana..
hadoi...
so mari bergambar raya bersama beg skolah..

us eid mubarak 2013

Raya kedua kat umah aku pulak...
ni gambar kami....

our free pose!!

our formal pose...
ala arief kejam mata pulak...hehe...


when the papa's incharge anak2 tinggal suar jek...
panas kannnn...

mama n arief...hehe...mama over pulak pose...

mama arief n tisya (aunty aishah) 
sila abaikan muka aku yang always terlebih excited...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...