My Members....

Nov 28, 2009

Salam Aidil Adha...


                                           




Salam aidil adha pada sume...biasalah bila raya lek umah mak then after solat trus jer lek kg...tapi bila raya korban ni jew...de 2 binatang yang jadi glamor tibe2...sumenyer bercerita pasal 2 ekor ni...tibe2 2 ekor ni cam dapat menang award lak...aper lagi klu bukan 2 ekor miss universe kita utk raya korban ni Miss LemBoo n Miss Cambing...tapi bila me'google lemboo dan cambing ni baru terperasan chumel gak 2 ekor binatang ni...so layanz ar pic2 miss lemboo dan miss cambing di bawah...(tetiba lak wat entry pasal 2 ekor binatang ni..padahal sebelum ni tau makan jew...huhu)




                           Sangap lah plak....em ngantuk nyer..        




              BOOOOO..new zealand mari...        


                      ni lah baru tul...semyum kambing...mbek.....                


               no pic plessss....oh lubang hidungku...          


               im single n available... ; )                                                          


hehe...amacam...mengancam tak..ni lak pic2 miss lemboo yang telah digambar kan dengan lebih menarik oleh manusia...menarikah? susah nak cari lembooo sebegini rupa tau...tengok lah nyer...


u look blue...eh blur...




i like polka dots...



lembu yang menghiburkan...aka clown...terhibur sunnguh..

             aper cer? dah jadi sudah tukar ka.....    

cantik tak i...lukisan abstrak ni...     





em...




ni lah spiderman...eh spidercow kew....



heheheheheheehehe.........
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...