My Members....

Oct 26, 2011

Happy Belated Birthday Me...

salam...

yes semalam begeday aku...

n yup sudah bertambah setahun umur aku...

semakin tua...tapi msh 20an nih ok kot...masih tak terlalu tua...hehehe...

tak de pun gambar kek...

hubby beli kek 1 slice je pun...

alhamdulillah n  tq pada semua family n friend yang ingat begeday aku...

alhamdulillah juga aku masih bernafas dengan limpah kurnia-Nya...

syukur...

owh saje nak tayang adiah hubby bagi...

tak surprise mana pun...

aku gi beli gan dia..

hehe..so korang layan lah gambar kat bawah...

s
ok nih beg dia ye...

tengok dalam skit....
ok nih ye...
haha...spec je pun....
say yes...aku mmg dah lama rabun...tapi nih baru nak pakai spec...
 pasal aku dah mula drive skang...
n klu tak pakai sangatlah tak membantu dlm pemanduan...
so have too wear it...eventho aku tak ske...
mata cepat letih lah...n aku biasakan pakai bila kat opis...
hehe...rasa dah tua lah bila pakai...
wat to do...dah rabun...

opss kabur lak gambar nih...
ok nih terang skit...de rabbit comel kat tepi tu...
i likeee....
anyway thanks hubby...
i really appreciate it...
n so sweet the pink black (hot pink kot) color tu...
hubby yang pilih...
muah skit...hehe...

owh nih free gift dia...saje nak enterframe mug nih...

1 comment:

Unknown said...

mna gamba tuan punya spek menggayakan spek.. alahai.. btw, loikkke ur spek.. solvil.. not a cheap brand too.. ghatus ghatus jugak ni.. curlasttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...