My Members....

Oct 27, 2011

Aisy Play Time!

salam...

last weekend aku gi teman hubby service kete...

hehe aku teman hubby ke saja nak ikut...

actually tempat service nih dekat gan jusco...

so pe lagi nak berjimba2 lah kat jusco...haha...

hubby gah minum2 n makan2 dlu kat tmpt service...
dapat free kan...ambik saja...

aku gan aisy.....
owh klu korang perasan kat blakang tu ala2 tempat mainan budak2...
aku pun yang boring menunggu ajak la aisy masuk kat situ...

aku suh aisy lepak kat dalam kolam kecik nih...
tapi tak de air pun...dia letak bola2 kecik...
hu..dlm bilik tu dengar sore dia jek...pot pet pot pet...
happy benor tengok bola banyak2 tu...

tengok tu sibuk nak pegang bola....

aku duk jek sebelah dia...
aku baca nih eh nih...
ske lah nyer kat lisa surihani hi...
tu yang baca gak..sambil jeling2 kat aisy tak de lah aku boring..

hehe...ambik gambar pun mulut terbukak...membebel kat aku lah tu...

masa nih dia dah de kawan...

ha..tu kawan dia...sempat pulak berinteraksi dengan bahasa dia...
tah kawan tu paham ke tak aku pun tak tau...

cam paham jek kan..hehe..
last2 kita orang tak tunggu pun kete siap service...
ramai lah nyer...last2 hubby suh diaorg call cab..
then naik cab jek gi jusco...
petang hubby ambik kete...
so mmg menghabiskan masa kat jusco lah..
yes i likeee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...