My Members....

Oct 6, 2011

Blog have been removed???

salam...

kelmarin agak kecut sikit perut aku...
mana tak nyer...
tetiba refresh blog tulis...
your blog have been removed...

bukak dashboard kuar kosong...
cakap aku tak de blog...
hadoi...satu hari aku risau...
hehe...tak lah risau sangat...
tapi klu removed sayang lah citer2 aku dlm blog...

tengok kat dashboard aku kosong jek...

nih ha...dah removed blog aku...tah naper tah...
bila aku click link yang dia bagi...

kuar kat bawah nih pulak...
ada dia kata aku tak bukak blog dari tahun 2007...

dah naper..yang tetiap ari aku bukak tu hape...

then semalam aku try bukak...
dia mintak masukan no. phone...
google bagi code kat phone...
masukan code tu...verify balik...
alhamdulillah...
balik seperti biasa..

wat kecut perut jek google nih...haish!


1 comment:

Ibu Yusuf Maryam said...

Ada baca juga rakan bloger yg lain ada masalah mcm ni..

Ps: kalau kena pd diri sendiri kecut juga ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...