My Members....

Oct 15, 2010

Award...Blogger Harapan...

Salam...

oleh kerana dan disebabkan begitu lambat line tenet di sini blog aku pun cam  dah jadi hampeh gan design yang hampeh nih...adoai...

eh berbalik kepada title tuh...aku dapat award blogger harapan ye...daripada izzianti ...ye blog dia klu korang nak gi lepak pun best gak...nama blog dia tuh yang uniq for me.....eh berbalik kepada award tersebut ye...nih haa award nyer...


pastu kene jawab soklan kreatif hehe...


1. kenapa suka "Memori Orang Muda" ??


ok sincere aku pun tak tau blog nih...ni baru bukak....em...comment aku naper aku ske ea...sebab...kreatif kot gambar header tuh...then .....tu jek kot...ti lah aku baca entry2 dia...klu rajin..huhu...




2.reaksi selepas mendapat award ni

happy lah nyer...then terus post nih haa...



3.memasing award.

first kat....

sherry - officemate aku nih...

Diana - members baru nih...

DyLa - ni pung members baru...

okeh...korang hambik lah yer award nih..so korang lah blogger harapan...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...