My Members....

Dec 23, 2010

Our Sweet Moment...

Salam...

setelah blog nih bermingu tak ber'update coz tuan punye blog telah selamat bersalin baby girl ; )

16 Dis 2010

- jam lebeh kurang 9.00 malam sehingga pagi perut dah mula sakit2...selang lebih kurang 45 minit hingga 30 minit...tak tetap kot...coz masa tuh time tido kan...so asyik terbangun n dalam mamai2 tuh lah rasa sakit...adoai sampai en. hubby pun tak leh tidor...cian hubby sok pepagi dah gi keje...then hubby kata tak yah gi keje sok..tapi aku rasa lebih baik gi keje...klu duk umah melayan sakit lagi rasa tak tahan...

17 Dis 2010

- jam lebeh kurang kul 8.00 pagi aku dah sampai opis dah...masih rasa sakit2 lagi...n skang dah agak kerap...lebih kurang 20 minit sekali...

- jam lebeh kurang 9.20 pagi after bfast gi toilet tengok dah de lendir n darah...

- kul 10.30 pagi dah msg kat hubby suruh lek tgahari cakap dah kuar tanda nak bersalin...then bg tau officemate nak lek tengahari coz dah kuar tanda...masa nih dah 15 minit sekali sakit....

- kul 12.45 tgahari hubby pun sampai...then lek umah dulu...officemate kata suh siap2 mandi dulu...sementara hubby gi solat Jumaat aku pun siap2 mandi...

- kul 1.50 petang hubby pun lek then straight to Angsana utk makan Prosperity Burger...hehe ...sebelum tak dapat makan masa pantang nanti baik aku makan skang...hehe...walaupun masa tuh rasa kesakitan 15 minit sekali tetap gak nak gi makan McD...after makan beli icecream McD...



- kul 3.30 petang gi Restoran E&Y lak kat stulang....utk makan telur separuh masak 2 biji...kata mak tuk de tenaga masa bersalin nanti...minum dengan air kelapa coz terliur tengok kelapa sebiji2 kat kedai tuh...haha...masa nih rasa sakit dah 10 minit sekali..

- kul 5.30 petang dah sampai kat hosp...then doc mula wat CTG...huh time nih dah 5 minit sekali...memang rasa sakit siot...tapi leh tahan lagi...so leh bergambo sakan lah...

peace babeh...

ni mesin CTG tuh...

gambar aku lagi...hehe..

nih tempat baby kot...

en. hubby yang dah tak sabor nak tengok baby...

ni lah tag name aku...
ok yang color oren tuh heart beat baby....yang color ijau tuh contraction aku...


- kul 8.30 malam dah masuk lek bersalin...bila doc tengok contraction dah teruk dia suggest pakai gas...aku mula2 tak pandai gak pakai gas tuh...tapi bila dah lama2 rasa sakit dah kuat...terus pakai...memang bagus lah gak coz sememangnyer agak membantu coz bila sedut gas tuh rasa high je...hehe...

- kul 10.23...tara....alhamdullilah...telah selamat melahirkan Fatimah Jr.....

- kul 11.30 mlm nurse anta. kat katil aku....lek tuh leh masuk 5 orang.... then susu kan baby then nurse ambik baby gi nursery...aku pun tertido keletihan....

de tv jek....tak de astro pun...tapi leh lah layan2 bosan..

nih kosi utk en papa...hehe


- utk nama tuh...InsyaAllah Jumaat nih aku announce name Fatimah Jr nih ye...tttuuuunnnngggguuuu...

1 comment:

FieZaLieSa said...

mesti best moment 2 kn..tahniah skali lg..nk g melawat lah fatimah Jr....=)comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...