My Members....

May 31, 2011

Kenny Rogers Roasters!!

salam...

ni entry dah basi sebenornya...

last week...lek2 keje tetiba hubby ajak gi Jusco...

so ape lagi mmg peluang lah kan...hehe...pompuan biasalah...

klu bab2 gi shoping compleks nih mmg kesukaan...

then rupanya dia nak ajak gi makan kenny rogers rupanya...

and dis my first time tau...

hubby pun same...alahai duk ulu mane lah baru nak try kenny rogers nih...hihi...

so korang layan lah..gambor nih ye...


sementara tunggu makanan apa lagi...snap sana dan sini lah...

papa gan aisy lak...bising  aisy pot pet tah ape2 tah...

baru nak tengok camera...senyum pun sikit jek....


ha..tengok tu..papa jek yang senyum...aisy dah tengok lampu2 kat situ...

ok nih air aku...biasalah org klu menyusukan anak nih kan...
tak dapat lah nak minum ais sangat...

n the muffin sooooo sedap...emmm...


nih menu utk aku..tah pe name dia...
tapi yang aku tau de ayam, kentang putar, spagety spiral tu...n buah cmpur...
sangat sihat kan...

pandangan dari tepi lak...eh cam pelik jek aku tengok gambo nih...


nak jugak aku mengambik gambo nyer...hehe...eh aisy mane ek...
biasalah duk dlm stroller lah pe lagi...

hubby punya menu de nasi n salad...tengok nasi tu cam kosong je...
tapi sedap lah nyer...


ye...gambo aisy menyusu...baru nak makan dia nak menyusu lak...
so isi minyak dia dulu...pastu baru aku melantak...

ye...mari close up aisy...cam pening sangat jek dia..tah pe yang dia fikir tah aku pun tak tau...

pape pun...aku mmg melantak abis sume...n sangat sedap lah...
lagi berkhasiat...so pasni leh makan kenny rogers lagi lah...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...