My Members....

Jan 30, 2012

Aisy First Hair Cut

salam...

pergh dah lama giler tak update blog...

since new year kot...

so banyak lah sangat entry tertunggak...

tak per aku settel kan satu2...

actually ari tu rambut aisy yang depan tu dah panjang sangat....

sibuk lah masuk kat mata dia...

so aku pun pe lagi...gi ambik gunting terus gunting masa tu dia tido...

bila dia bangun aku tengok...la...dah macam abu bakar ela punya rambut dah...

hilang kekiutan anak aku...hahahahaha...

sorry cyg...mama kamu nih konon nak jadi professional hair cut...tapi end up hampeh sesangat...

so masa hubby gi gunting rambut...suh aisy tumpang skali...

so dia touch up skit2...

ok lah better then time aku gunting...

sangat susah ok nak suh dia diam2 masa nih...pergh...

ye tengok tu de lagi saki baki abu bakar ela dia...hehe...

haa...dia dia masa malam tu...tengok lah dah ok kan...

tak de lah nampak cam abu bakar ela sanggat...

she's now cooking soup for mama...


ok...done promoting my new hair style!!

1 comment:

Shiela Luddin said...

hahahaa abu Bakar Ela yang chomelll..!!makin chomel biler senyumm..

risau tgk pegang gunting cenggitu tuhh..huiiii...anak cnn semua guna mesin rambut jerk..kalau tukang guntung tuh pegang gunting nak repair maner yg tak elok pon cnn dah bisingg...hahaha over..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...