My Members....

Jun 5, 2013

My LoveLy Double A's....

salam..

yes...mereka memang sentiasa sama2...

tapi kakak masih tak mo share toys gan adik dia...

de skali tu aku gah kat dapur...

mintak tolong kakak bagi toys kat adik dia yang merengek2 kat depan tv...

dengan harapan dia bagilah satu toys kat adik dia supaya adik leka jap...

rupanya2 dia ambik bakul toys tu semua dia lambakan dekat adik...

sib baik lah dia tak tuang betul2 kat atas adik dia...

aku gi depan...ketawa jek tengok kakak wat camtu...

they cry together...

n laugh together also..
masa ni kul 6 pagi...
memasing dah bagun tido..
ari ahad hokeh!! 
hangin jek mak ko nak tido lama skit tak dapat...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...