My Members....

Jun 11, 2013

Lil Bit Bout Aisy Adawiyah...

salam...

nak citer skit pasal aisy adawiyah nih...
ye lah dah besor kan...
macam2 lah yang dia buat...
diluar kawalan aku pun de...
smalm makan bubur...
dia tuang segelas air dlm mangkuk bubur...
aku gah suapkan arief...tengok2 penuh dah mangkuk bubur dia dgn air..
pastu aku diam je nak tengok pe dia nak wat...
dia nak angkat mangkuk tu letak kat sink...
macam sampai je kat sink tu...
then nak angkat tumpah lah nyer...
aku diam lagi...nak tgok reaction dia...
wet mama wet.. 
aku angguk je...dlm ati sabor lagi ni...
then dia gi ambik tisu...
mula2 satu je...
i wipe mama...
ok angguk lagi...
pastu aku leka suap arief...
tengok2...dah penuh tisu kat tepi2 mangkuk dia...
pergh...darah dah naik da time tu...
aku pe lagi jadi tarzan jap!!
terus settle!

ini topi adik dia...
tapi dia yg slalu pakai sampai kembang...

ni pakaian hari jumaat...
slalunya aku tak pakaian baju skola...
coz baju kurung jarang pakai...so aku pakaikan hari jumaat..

balik sekolah slalu kene layan dia main dlu kat playground kecik ni...
bak kata wardina...
its a terapy for kids...
derang release tension kot...

masa dia pose ni dia kata...
aisy ultroman...
haha..ultroman buat peace okeh...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...