My Members....

Apr 7, 2011

Aisy Golek2!!

salam...


saje aku nak update gambo aisy golek2 kat katil...
nih ha gambo tergolek2 cik aisy...
tah pe yang dia tengok tu....em...

tengok tempat lain lak...hehe..bila lah ghambut aisy nak tumbuh nih...

tengok tu...tangan nak capai2 tweet2 dia...hehe...


ni kaki tak leh diam...cam gah kayuh basikal lah...


4 comments:

Anonymous said...

yang...montelnye anak ko..comel betul..geram aku tgk..

AdiaLuze said...

eh eh ... Embam la dier ... Tomei sgt!! ;D

pija vanilla said...

sumpah dah besar... dulu tinggalkan dia still small lg.. x sabr nak picit pipi dia.. muahaha.. bila la nak jumpe budak ni... hish...

sarasofia said...

alahai.. chanteks nya badan montel itu dengan gaun pink..

serius dah boleh lawan nayli dah ketak2 kat badan dia.. pipi pon nak kena tongkat tuh... adusss.. windu la kat si pishball aunty chah ni..

eh dah nak pandai tiarap.. u go girl..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...