My Members....

Apr 18, 2011

Yummy Chicken Chop!! Best in JB...

salam...

nih ha..sejak bersalin aisy...aku belum lagi merasa chicken chop...

so aku pun ajak hubby gi makan...tempat plg aku ske...
n aku rasa tempat nih chicken chop dia plg sedap...

kat mana lagi...kat larkin bomba lah...

mmg sedap...mungkin sebab kuah dia banyak kot..tu yang aku ske tuh...

nih gambo aisy lah nyer...aku letak kat stroller jek...

gah main2 gan kipas tuh...aku nak snap pic trus toleh...

senyum lah skit anak mama nih...em..

tengok lah tu...sibuk gan kipas dia tuh...tengok sambil mulut bising...tah pe dia cakap pun aku tak faham...

ni dah sampai pun chicken chop aku...sedapnyer....


nih gambo aku lak...tak sabor nak makan tuh...air aku pun dah setengah dah tuh...
so aku makan dulu lah ye...chowwwww...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...