My Members....

Apr 27, 2010

BESAR PUNYER!!!

Salam...

entry boring tuk ari selasa ni...tak de idea aku...tapi jejalan kat google tadi terjumpe lak gambo2 nih...rasa aku tak tau lah sedap ke tak...tapi terliur gak aku tengok...coz BESAR PUNYA....berapa ramai org leh makan tak tau lah plak...layan lah ye gambo kat bawah nih...



yang ni agak besar jugak lah...tapi masih ok lagi...

yang ni lak segi empat...ye cam sedap jek kan...

ni pun besar gak...tengok tuh slice dia pun besar...

ni stetiap slice lain perisa ye..adoai...ni klu makan sorang leh sampai tahun depan simpan nih...

PALING BESOR ni lah...

jangan keliru ye kengkawan...ni piza kecik...tapi peha besar...
ini akibat terlalu banyak sangat makan piza...hahahah...


5 comments:

zida said...

pehh tak boleh belaa peha besar tu,

kacang said...

wah!!.
besanyaa.

Anonymous said...

aiyoooo takutnyerrrr...mintak djauhkan

mahu jauh dr penyakit yg punca dgn mknn ni
huhu

Putri_Aizat said...

zida, mis kacang n jane...haha sememangnyer besar peha itu ye...takut kan...so pasni berhati2 semasa makan piza...hehe...tuan punye belog ni pun terlalu ske makan piza gak...takuttttt...

akiratoriza said...

Janji aku tak makan pizza lagi.....hihihi boleh caya ker????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...