My Members....

Apr 30, 2010

Landscape Terbaik...

Salam...

ok ni nak citer pasal landscape...kat umah aku yang sekangkang kera tuh kompom lah tak de lah nak berlandscape2 nih...so ni antara landscape terbaik yang aku temui...

tengok naga ni h siap de mata merah lagi...gan kuku yang tajam...


wah ni hubby mesti ske klu letak sebijik kat umah...teror tul orang yang wat nih...


huhu...agak menyeramkan bagi aku bile tengok gigi2 yang tajam itew...


ye...cantik kan...gan bunga2 then de air kuar dari celah jari....


gajah yang biasa tapi kemas gak lah..


ni gambor org gah naik basikal lah..tak yah cakap pun dah tau dah ye tuan belog..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...