My Members....

Apr 4, 2010

Bengkel Jahit Manik....

Salam...

em..ari tuh aku n officemate gi blaja jahit manik..aku tak de ar pandai sgt jahit2 nih...but leh lah coz g bengkel ni pun nak blaja kan...mane lah tau leh jadi pro pas ni...haha bragan lebih...

ni lah muka2 orang kitaorg yang gi bengkel tuh...

so ni tools yang we all dapat...


sume gah dengan penerangan dari cikgu...

ni cikgu yang ajar kitaorg....


aktiviti masukan jarum dalam benang...eh benang dlm jarum lor...

buku ni bagus beli...cam2 cara jahi manik n sulam dalam buku ni..

ni step first...but aku wat tak jadi pun...tapi kata pun orang baru belajar kan...

ni bunga yang aku wat...leh lah kan...

ni lak satu lagi step yang kitaorg blaja...so de sape2 yang brani nak tempah gan aku...haha...utk raya tempahan dah tutup..coz takut tak sempat je siap...ahhahahahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...