My Members....

Apr 28, 2010

Lagenda Budak Setan...

Salam...

em aku jumpe entry ni kat http://fromnagaokawithlove.blogspot.com/ ...then aku terus teruja utk baca novel lagenda budak setan nih...aku tak pernah pun berminat nak baca novel ni...bile bukak belog ini aku tau yang lagenda budak setan ni di filemkan...then aku tengok trailer dia...sememangnyer cam superb jek...pelakon dia pun sume aku suke...then aku pun cari terus novel ni nak download...klu korang nak terasa exited baca novel dia korang tengok lah trailer ni...




sesiape yang dah baca novel ni mesti dah tau kan citer ni camner...em..jelesnyer aku...n sebab no. 2 dlu aku tak berminat nak baca novel coz klu aku baca novel, aku akan ambik 3 bulan baru abis baca...coz bila bukak jek aku akan berasa tersangatlah mengantuk...haha...
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...