My Members....

Apr 15, 2010

iT's PerSoNaL K...

Salam...

hape nyer tajuk lah yang aku letak nih...dah kata personal tapi nak gak masukan dalam n3 blog nih...cam yang korang tau aku bukan lah selebriti \ yang kene terjah dalam FUHH tuh...tapi nak gak citer pasal barang dlm beg aku yang besor nih...haha...
this is my bag...


      
of coz mesti de phone...dis my fav phone...

ok ni purse aku eh wallet lor...

kunci umah....

kunci laci opis...

lip balm...aku memang tak leh pkai lipsetik...

ni lotion yang aku bwk gi memane...

kipas tangan nih perlu klu gi tempat panas...

tisu...

pendrive...

tuh jek ye...yang lelain tuh...very very very the personal...hehe...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...