My Members....

Apr 2, 2010

$$ or Happy ever after...

Salam...

everyone will go trough a moment dat we have to choose...between Money $$$$ or live happy ever after...so...which one u choose...

Go to fullsize image
org kata...if tak de duit...nak bahgia pe nyer? 
contohnya...

" dah klu tak de duit nak makan, nak bagi anak duit skolah, nak gi beli barang pun tak de duit..BAHAGIA kah itu?"

Go to fullsize image   
org lain lak kata...duit tuh tak leh beli kebahgiaan...? 
contohnya...

" klu kita kawin gan orang kaya...tapi lelaki tuh main kayu tiga pas kahwin...n kita tak leh wat pape...but kaya...BAHAGIA kah itu?

em....susah gak nak pilih kan....klu aku...i want both...so ofcoz happy ever after...em...bahagiakah kita tanpa duit...or bahagiakah kita bila banyak duit...or ni entry by mata duitan ker? oh tidak...hehe...

Allah s.w.t bukan hanya menguji makluknya ketika hidup susah / miskin...tetapi apabila kita kaya raya pun...itu adalah satu dugaan bagi kita...samada bila kita dah kaya raya  adakah masih kita ingat padaNya...

em...tah lah...aku pun tak tau naper kuarkan entry ni...but sajer je nak peningkan pale sendiri...




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...