My Members....

Apr 28, 2010

Oh Sliper....

Salam...

Rini aku de malu skit coz hehe...aku nyer sliper aka sandal aku nih tapak dia wajib di tukar so aku pun gi lah kat HP (HP tuh Holiday Plaza ye...) tempat tukang kasut tu sekitar depan HP....aku lak tak bawak lah sliper lain nak tukar coz ingat jap jek...tibe2 pakcik tuh kata 20 minit lah plak...dia pun suh lah pakai slipe yang dia sediakan....ha...hambik ko...warne pink lagi...then malas lah nak tunggu lame2 gi lah masuk HP gan sliper itew...utk orang yang tak duk johor...HP nih cam satu shopping compleks yang agak meriah gak lah...so malu lah gak...tapi wat dunno jek ar...huhu...

tengok tuh...aku gan sliper itew...berjalan ke HP...em...warne pink lak tuh...agak menjolok mata ye...

ye itew aku...haha...dah cam aper aku...gan sliper pink itew...

nih dah kat opis...tuh kasut yang telah siap ye...alamak naper cam gemuks jek jari2 kaki aku nih...

TARA.....ni lah tapak yang baru...yes i like...



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...