My Members....

Apr 28, 2010

Oh Sliper....

Salam...

Rini aku de malu skit coz hehe...aku nyer sliper aka sandal aku nih tapak dia wajib di tukar so aku pun gi lah kat HP (HP tuh Holiday Plaza ye...) tempat tukang kasut tu sekitar depan HP....aku lak tak bawak lah sliper lain nak tukar coz ingat jap jek...tibe2 pakcik tuh kata 20 minit lah plak...dia pun suh lah pakai slipe yang dia sediakan....ha...hambik ko...warne pink lagi...then malas lah nak tunggu lame2 gi lah masuk HP gan sliper itew...utk orang yang tak duk johor...HP nih cam satu shopping compleks yang agak meriah gak lah...so malu lah gak...tapi wat dunno jek ar...huhu...

tengok tuh...aku gan sliper itew...berjalan ke HP...em...warne pink lak tuh...agak menjolok mata ye...

ye itew aku...haha...dah cam aper aku...gan sliper pink itew...

nih dah kat opis...tuh kasut yang telah siap ye...alamak naper cam gemuks jek jari2 kaki aku nih...

TARA.....ni lah tapak yang baru...yes i like...



5 comments:

Don & Nor said...

seksi uuu....
oklah tuu...baju biru slipor pink..sesoouuuaaii.. ekekeke

Nana said...

lawa la kasut tu bkenan plak

Anonymous said...

kire ok le tu warne pink..klu nak pjm slper aku pun bleh jg...siap de stripe cm sojar lg tau..hehehe
ko punye sndal keje tu li kt ne ek??cntik r...bknan aku tgk

Putri_Aizat said...

mixit jek pun...hehe...

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS SCHEDULE:

-9TH MAY 2010 (PERSONAL) RM150 ONLY @ SHAH ALAM
- 15TH &16TH MAY 2010 (BRIDAL CLASS) RM500 ONLY @ SHAH ALAM
-22ND & 23RD MAY 2010 (BRIDAL CLASS) RM 500 0NLY @ SHAH ALAM

LIMITED SEATS UP TO 6 PAX ONLY!!
**MAKEUP PROVIDED
**LUNCH
**CETIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
**GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 FOR BRIDAL CLASS FOR EACH FRIEND YOU BRING ALONG!

REGISTRATION OPENS NOW!!!!

FB:EYRA RIZAL
016-2128740 (EYRA RIZAL)
HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...