My Members....

Apr 18, 2010

JOGHaTON

salam...

tak de citer best pun...cume kitaorg kene gi JOGHATON anjuran PERKEP ye...korang layan ar...aku yang dah bertahun tak berlari jauh2 nih sampai nak pitam tau...so layan jek gambar yang sempat aku snap nih..huhu

gambar kitaorg yang baru sampai n baru pakai nombor...


em masih mampu tersenyum...


haha...aku yang masih nak ketawa2...emmm badan dah berat sangat tuh yang lari pun cam kura2...


ni lepas lari...tengok ar gambo kitaorg nih...kepenatan...nasib mala de masa aku nak pitam...n sib baik bukan masa lari ye kawan2...lari abis ye...lepas lari tu baru nak pitam...


sekadar gambar pembuka selera...yummy J.Co...

1 comment:

akiratoriza said...

erm ingatkan muka aku dapat enter frame skali... huhuhuhuhhuu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...