My Members....

Apr 7, 2010

Sempurnakah Ker???

salam...

nothing to say rini...just nak citer pasal sempurna nih...kadang2 terfikir...klu tengok tv tuh macam2 citer cinta...n selalu kuar ayat camni...

" ko tak layak untuk aku..."
" ko tak cukup baik untuk aku..."
" aku terlalu baik untuk ko...so ko tak layak "

so pe yang aku gah fikir skang...ialah....de ke manusia yang sempurna...n orang yang cakap camtu bagus sangat ker...tak de orang yang sempurna dalam dunia ni.....

tak tau naper aku nak wat entry ni...mungkin coz aku tengok drama tv kot..terbawa ke reality lak...

paper hal pun...malam ni aku nak gi tengok anak sedara aku...klu korang nak tengok leh tengok kat blog akak aku  myalisha   bye....
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...