My Members....

Jan 13, 2011

Dah 28 Ari Berpantang...

Salam...

dah nak sebulan dah umur Aisy...

aka hampir sebulan aku berpantang...

bosan sey....

tak leh nak makan yang best2... 
(dapat makan bila mak takde...haha...curi2 lah)

tak leh nak kuar umah.... 
(dapat kuar bila de appoitment doc jek...)

tak leh nak berjimba2 hehe.... 
(nak berjimba2 nih kene tunggu dak2 opis lah plak...lama lagi lah)

kene duk diam2 cam wanita melayu terakhir...

Aku rasa jeles sesangat bila en. hubby :

gi shopping barang umah... (kat Giant je pun...)

gi blanja barang basah...(kat Pasar Pandan je pun...)

gi beli burger....(kat bawah umah aku je pun....)

gi balik umah mak mertua...(kat perling je pun...)

gi keje....eh ni nak kata jeles em...de lah skit2...
coz tetap dapat kuar gak...

so aku masih mengira hari...lagi em...16 hari....
eh tul tak nih...16 campur 28 jadi 44 hari kan...hehe

tak sabar dah nih nak 29.01.2011...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...