My Members....

Jan 8, 2011

Aisy Adawiyah 23 days

Salam...

ok quick update for baby aisy adawiyah yang skang nih berumur 23 hari...

baby aisy gah nangis pun papa dia sempat posing lagi...


ni pose baby aisy utk aunty ecah dia...

ni gambar baby aisy gah tido...






5 comments:

sarasofia said...

alahai.. geramnya tgk pipi gebus dia tu.. serius.. tembam.. pipi dah setended kuih pau ni.. aisy wit hug (mmmpphh) n kisses(muahhhh) from aunty n cuzzie..

really miss u baby..

sarasofia said...

really daddy's gal.. anak bapak ni..

Sweet like Strawberry said...

comel ar bby tu time tdo.....huhuhu kejap jer dah 23 hari kan?

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...momoy suka cium baby
sebab ada bau baby
sukenyer
baby comel
tahniah sis =)
Beza Antara HARIMAU MALAYA Dan HARIMAU MALAYSIA

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

Anonymous said...

cumill sangat n tak sabar gak nak bau baby lagi..bau syurga kata orang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...