My Members....

Jan 20, 2011

Aisy & Botol Susu...

Salam...



ok semalam aku dah start bagi Aisy susu melalui botol...
aku dah siap2 perah susu fresh aku tuh...
then bagi dia melalui botol susu...
coz de terbaca kat blog nojjah yg anak dia Daryn dulu susah nak terima susu botol...
so aku pun mengambil tindakan segera utk biasakan Aisy dengan botol susu...
cubaan pertama berjaya....
walaupun dia agak kerut2 dahi masa minum susu tersebut melalui botol tapi carry on je susu...
so alhamdulillah...
tak de ar tersedak2 bila susu aku laju sangat...


 tah mane mitten dia tercampak...

4 comments:

MummyEcha said...

x per..pelan2 nanti aisy biasa la tu....kena gak biasakan ngan botol...

akiratoriza said...

bgs2 cpt bertindak... tp cian tgk aisy 2 coz btl susu lbh bsr dr muka dia... hihihi

bunga_ros said...

Bagus la dh stat dr awal.. InsyaAllah klu dh niat nak BF kan Aisy, Allah akan permudahkan jalan.. Tima kasih yek sudi jenguk + wish born day tuk Tisya.. Keep in touch.. ^_^ salam ukhwah..

Unknown said...

botol lebih besar dari muka ni..
suka la tengok jari dia..
rasa nak gigit je.,..
ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...