My Members....

Jan 21, 2011

Owh High Heel....

Salam...



setelah berbulan2 aku tak pakai high heel tahap kerinduan aku nak pakai high heel dah sampai tahap gaban dah nih...huhu....so bagi melepaskan kerinduan aku pun tadi menggoooooogle high heels....n dis wat i found...

chomel lah polka dots itew....


tengok lah curve love tu...cantik gak kan...

ni biasa jek tapi klu pakai mesti cantik....


aku memang minat jenis2 nih...

cam sesuai jek wat utk wedding kan...cantik n cam suci jek...

lebeh kurang patern tadi tapi in gold...

ni nampak cam futuristic skit...

sweet in pink...

ni pun cantik...eh jap...kasut nih cam kasut adik aku si pija...

ni kasut plg sweet dlm entry nih...




dlm menggoooogle high heels tadi terserempak lak dengan jenis sporty high heels nih...cecantik gak...tapi klu aku beli tak tau lak nak pakai gan baju pe...em...?????











tul tak nak pakai gan baju pe pun tak tau...tapi pattern gabungan sporty n heels cam cantik lak..


well en hubby nak suh saya pakai heels ini kah? 




5 comments:

MummyEcha said...

wow....cantik!!!e'specially sekali yang polka dot itu...:)

bunga_ros said...

Ros dlu masa study kna paksa pakai heel.. Huhu.. Penat.. Dh la kolej ngan kelas jauh nk menapak..

yanamib said...

sy lbh minat wedges..sbb heels biasa tu mcm lbh skt kaki je..hehe~ =)

.::: Princess MOMOY :::. said...

waaa...momoy memang giler ngan heel...
lagi tak sabar nak tunggu parcel
Mereka ini sangat GOJES !
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
Nak Lagi Pendrive MURAH ?

Unknown said...

yang sporty tu boleh pakai dengan jeans pe..
saya pernah tengok linda on pakai kalau tak salah..
untuk yang kaki panjang sangat cantik..

paling suka wedges..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...