My Members....

Jul 21, 2011

Model Kereta Terseksi di Dunia....

salam...

semalam aku dok sibok tengok2 gambar terjumpa lak gambar nih...

masa nih si kecik nih baru berumur plus minus setahun kot...

klu tengok date kat gambar tu cam salah...tapi tak tau lah...

kene tanya mak dia ye...aka along aku lah...

korang tengok lah dia berposing...

aku rasa mak dia pun tak penah tengok gambar nih...

so enjoy lah tengok model kereta terseksi abad ini...


ye tengok tu...siap tepuk tangan lagi...


tengok camera lak...eh tengok awan tu cantik kan...cam

dari sisi tepi lak...ala chomel...

atas lak..hehe...

p/s ; aku rindu kat kete nih sebenar nya...hik hik hik..
teringat lah zaman bercinta gan hubby dulu...
toyota ke 70...
 buruk jek kete nih kan...tapi aku ske...
; )


2 comments:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik ;)

Unknown said...

bila masa ko amik gambo ni.. rindu lak tgk gambo amani masa kecik kecik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...