My Members....

Jul 17, 2011

Pemenang My Aisy First Teka Teki Give Away!!!


Salam...
hari ini begeday aisy yg ke 7 bulan...

ye...sudah 7 bulan anak dara saya...

oh no...dah berapa hari bulan dah nih....
aku masih tak umum lagi ye pemenang GA aku nih...

dah sebulan lebey dah nih...
ok sori2 ye.... bz sesangat dengan anak sakit lah...hubby gi outstation lah...
pemenang dah de dah...
cume nak wat cabutan jek belum lagi...
ho ho ho....
isnin nih bagi tau yeeeee......hehehe...

korang dah nak tau ke...
ke aku bagi tau skang jek ye....
emmmm....

aku reveal dulu jumlah sebenar belian aku masa tu ye...

TARA!!!!



ok...n peneka paling tepat ialah....

jeng jeng jeng....

47. Joel Leslie RM382.90
sangat hampir ye...cume kurang 4 sen jek...
tahniah!!!!!

joel leslie sila bagi email kat putri_aizat@yahoo.com
bagi maklumat seperti....
nama, no. h/p n address ye....

owh lupa...untuk yg tak menang jangan sedey lak...
ada hadiah saguhati ye...
utk yg saguhati...
ttttuuuuunnnngggguuuu......




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...