My Members....

Jul 26, 2011

perlukah aku respek org yg tak respek aku!!!

salam...

korang rasa? 

perlu kah korang nak respek org yg tak respek korang pun...

klu aku mmg tak lah....

ye...walaupun dia sangat bagus, sangat tinggi pangkatnya, or sangat famous orgnyer...

tapi klu dia nak org respek dia...dia kene lah respek org lain dulu....

tak kisahlah org tu tak de keje ke, miskin benor ke...or wat ever...

kita respek org...n orang lain akan respek kita...

respek tak leh lah nak pakse2...

klu pakse tu bukan respek namanya...

tu takut!!

org terpakse respek ko coz takut ko wat paper kat dia...

neway...kepada sape aku tujukan benda nih ye...

hehe...pada org yang tak pandai nak respek org lain....

hehe...so kene lah layan 3R...

Respek, Relax and Respond...


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...