My Members....

Feb 5, 2012

Yuna - Terukir Di Bintang



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


walaupun yuna tak menang AJL ari tu...

aku tetap ske suara dia yang lunak merdu tu...

n ni satu lagi lagu baru dia...

dengar citer lagu nih yunalis zarai cipta khas untuk Qi...

korang layan lah lirik lagu nih...


Lirik Lagu Terukir Di Bintang – Yuna


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia


Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


Read more: http://www.enciknakal.com/2012/01/lirik-lagu-terukir-bintang-yunalis-zarai.html#ixzz1kvFoGTrl
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...