My Members....

Feb 1, 2012

Bukit Gambang Part 1

salam...

last CNY aku n family gi berjalan2 kat bukit Gambang...

walaupun jauh...tapi nak berjalan punya pasal...memasing exited jek..

kitaorg tak gi lama 2 hari jek...

leh lah layan dak2 kecik nih main2 air...

kitaorg main2 air kat sini...
best bebenor....aisy lah org paling tak hingat dunia...


tengok tu...kereta punya lah berderet2...
masa nak masuk nih...pergh...mmg penuh ar...
aku tak ambik gambar pun...coz mmg sendat giler...
parking tak yah cakap ar...


nih resort yang kitaorg tido...
tak ambik pun gambar bilek tu...
bila dah de anak nih...jalan jejauh gitu..
sibuk gan dia jek lah...
tak dan lah nak pegang2 camera nih...
masa nak check in pun de yang gado2 tak de bilik..
sib baik aku dah book awal2...
macam2 bila dah ramai org nih...huuuuu....


nasib baik kitaorg sewa cabanna nih...
so leh lah lepak2 after mandi...
mmg besar cabanna nih...
tengok ar tu semua gah sibuk melepak...

kat depan cabanna tu jek tempat mandi2 utk budak2 lah...
tengok lah tu aisy...
mmg tak nak dah duduk dalam boya...
rasanya sebab tak kena air kot...
tu yang dia lagi rela aku pegang jek...


pija, amani, didi, along, nayli, aku n aisy...


lor...mmg muka mak aisy tak dapat enterfram lah nih ye...
aisy jek lah...

close up sikit kat budak seksi nih...


ok baru leh posing2..

hubby pose with bil...
ok tu korang leh tengok klu cabanna dah book dia akan letakan sign hired tu...

dah penat mandi...dia tido jap...
turn aku pulak jaga cabanna...
yang lain gi mandi2...
banyak lagi tempat untuk main...
tapi aisy masih kecik sangat utk try yang lain2...
aku naik slide gan dia pun dia dah takut...

keletihan...susu terus tertido...
owh...aisy tido dalam satu jam gitu...
lepas jek bapak dia siap2 beli makan...
terus dia pun bangun...
ha...korang tau...dia nak mandi lagi...
sampai ke petang kitaorg aku n aisy mandi...
org paling last sekali siap...



owh...nak citer pasal keadaan penuh gan lautan manusia  kat sana...
pergh...mmg ya amat ramai...
mungkin tempat baru memasing nak tengok...
korang tau nak masuk tu pun beratur panjang...
dah macam ada sure heboh pulak aku rasa....
aisy time tu dah nangis cam aper...
mungkin coz panas n ramai sangat orang...
nak beli boya tube tu sampai tak de...kehabisan!!
nak beli makan pun beratur panjang...
pergh...mmg semuanyer beratur lah...

ok sambung next part okeh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...