My Members....

Apr 9, 2013

Huh kahak go away!!

salam...

last week arief kene batu berkahak yang teruk...

dis week kakak dia pulak...

hadoi...kakak dia tu akibat minum air sejuk la tu..

adik mungkin sebab aku lah nyer..

ok aku nak share pada ibu2 yang fully breastfeed baby..

ni antara makanan yang xleh dimakan waktu anak selesema due to batuk...

1.  air milo - ok ni mmg aku selalu minum sebelum ni...coz air berunsur teh aku tak leh minum nanti bukan baby yang kembung, aku yang kembung...so milo memang option lah kan..

2. choclate - ok ni pong faveret aku...sape la yang tak suka makan cokelat kan..so terpaksa lah stop sampai lah abis menyusukan arief...

3. orange - aku mmg pengemar buah-buahan so sedih la xdapat makan orange

4. grape - ha ni pun sama ye...

5. watermelon - juga lah kene elakan daripada makan..

yang lain aku tak hingat pulak...rasa yang lima ni lah yang doc tu cakap kat aku..

so korang yang fully breastfeed elak elak okeh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...