My Members....

Apr 1, 2013

Citer Campur2 ; )

salam...

aku masih tak dapat lagi pengganti S3...

ni bukak2 surat khabar kuar plak note II color pink...

hadoi cantek la pulak...nampak ladies tul klu pakai...

owh korang tau tak macam2 gambar aku nak upload...

tapi tak de sumber nak mengapload gambar...

nak wat kat opis alahai lemb** nyer internet kat opis...

ye lah kat opis utk keje ye bukan utk berblog dll...

nak wat kat hp yang aku pkai skang tak pandai lah pulak...

nak wat camner...

arief skang dah pandai crawling sana sini...

selalu klu aku letak kat toto tu...mmg terkeluar daripada landasan lah dia...

aisy pulak al kedekut dengan adik dia...

tak pandai nak share barang gan adik dia...

ada satu scene aku kuarkan balik walker dia...

then gah papa dia pasang tu aku mmg nmpak lah aisy tunggu jek...

siap je pasang papa aka en. hubby terus masukan arief...

apa lagi terus melalak si aisy...haha..

trus dia kata no! no! no! aisy not adik!!

haha...aku n papa dia terus tergelak...

kuarkan lah adik then masukan lah si kakak ke dalam walker tu...

hehe...korang bayangkan lah...si kakak yang dah besar tu duduk dalam walker...

pastu kitaorg figure out cara utk masukan adik ialah mendapat permission dari aisy dlu...

hamboi2...kne cakap borrow dlu...klu dia kata ok or yes baru lah aku masukan adik...

klu tak mau melalak dengan kuatnya kat umah yang cenonit tu...

ha itu saja entry campur2 den...

wasalam...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...