My Members....

Mar 29, 2013

How Bz MuM is???

salam jumaat...

how bz mum is?? korang yang belum jadi mommies?? mesti tak tau kan...

selalu dengar mak membebel2 tu ini, suh wat tu, wat ni...

so skang aku dah mula membebel sorang2 kat umah...

ye lah gan aisy yang dah mula mengemas sana sini...

icebox, almari tv, meja console, barang mainan n macam2 dia kemas...

kekadang aku buka je icebox dah de mainan dia pulak dlm icebox...

arief lum tunjuk lagak lagi lah...coz baru pandai crawling here n there...

so now aku tau lah how bz being a mum...

klu ikutkan mmg lah sangat malas...

lek keje nak wat tu ini...

basuh baju, kemas, masak dll..

memang sangat memenatkan okeh..

aku kemas dapur, aisy kemas depan...

amacam bila mau abis da....

haiyak...nak bebel kat aisy lum faham sangat...

nak bebel kat arief pulak...mmg tak faham la...

so aku bebel lah kat bloggers...haha...

k lah bye...penat korang baca kan...

motip entry?? ingatlah kat mak korang yeeee...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...