My Members....

Apr 2, 2013

xTvT wHiLe PuMpInG yang MeRanSang Pengeluaran Susu Ibu..

salam...

aku klu time pump susu mmg kene ada xtvt klu tak bosan lah pump...

bila bosan menunggu susu pun jadi sikit kuar...

klu kita leka dok wat something mesti susu pun banyak je...

antara xtvt yang aku selalu wat ialah :

1. baca surat khabar - memang syok je klu de brita2 best...owh lupa nak bagi tau aku mmg ske baca iklan..haha orang bukak surat khabar baca berita...aku baca iklan... pon boleee...

2. main game - game kat hp lah...tak lah aku mengangkut ps 3 ke xbox ke opis..haha...macam2 game aku main..mmg main game melalaikan...syok je main pump susu pun penuh...macam2 game aku main... mmg fun...

3. baca novel - ok aku mmg bukan jenis yang ske baca novel...so try lah pupuk semangat utk baca novel while pumping...ok lah berbulan jugak menghabiskan baca novel ni...coz aku cepat ngantuk bila baca...

4. bertenet - klu dapat bertenet dgn hp kat dlm surau tmpt pumping ni mmg best...tapi line selalu x clear kat dalam so aku berwassap je lah...

5. Baca Al-Quran - ok ni paling baguih sebenornya...sambil korang pumping tu sambil mengaji mmg terbaik..tapi aku manusia biasa...benda2 yang lagha ni lah yang aku ske wat...haish...korang sila praktik yang ni ye...

6. tgok gambar baby - ni pun meransang pengeluaran susu yang byk...lagi korang ingat kat baby lagi banyak susu keluar...

7. borak - borak gan membe pumping mmg best...lagi2 klu mengumpat...berjuta2 syaitan lah kat situ...kemain tak hingat tetiba je dah penuh dah botol susu tu...haish tak baik sila elakan je!!

ok tu jek kot yang aku penah wat...

korang?? wat pe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...