My Members....

Apr 3, 2013

Social NetWorK

salam...

social network mmg de macam2 citer..

macam2 kelebihan n macam2 keburukan as well..

such as tweeter, intagram, facebook n tah pape lagi...

owh ni yang terbaru keek...

korang semua acc ada??

aku facebook pun baru jek 6 bulan lepas buat kot...

haha kesian kan...very the lambat bersosial kan...

mmg lah ketinggalan aku ni...

mungkin sebab hubby aku pun takde facebook so rasa cam tak perlu...

haha...ke mungkin sibuk gan family kecik aku nih...

tu tak de masa nak berfesbuk fesbuk nih...

aku lebih prefer blog kot lagi banyak menda leh blajar...

ye ye lah aku nih...

aku nak try wat tweeter...

tapi sememangnya aku tak faham si tweet mengtweet nih...

nak baca pun tak faham..inikan nak wat acc..

mmg confirm tak faham lah...

aku rasa yang best skang ni intagram kot...

tu jek aku nak cakap..

babai! ; )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...