My Members....

Oct 18, 2013

Sanrio Hello Kitty town - Part Two

Salam..

Ok sambung citer pasal
Hello kitty town ni..

Ni bilik costume...
Tp de costume hello kitty je la.. 
N yes its too big for aisy..





Ni sume pose kat umah hello kitty..
Actually mcm2..bilik air, bilik buku tp ni jek pic yg de..sume mmg santek2 la..


Ni gah rehat sebelum next xtvt...
Aisy khusyuk tgok
Thomas n friend..
Tu rantai yg dia wat td..trus pakai...




Aisy paling happy dgn balerina ni...
Smpai balerina tu nak ambk gambo gan org lain pun dia bising...nak suruh joget gan dia...haha


Balerina main gan adik pulak...


Smbl tgu aisy joget ballet kitaorg snap2 jap..


Ni masa hello kitty parade... Last ni pastu abis da...
Aisy siap peluk lagi ha..mmg xrugi la pegi..
Aisy sangat suka hello kitty...
Skang Ni pun dia sebok bunyi nak g lagi..haha




Sblm balik lepak2 jap kat luar..tgok byk kapal layar kat pearl habour ni..
Baru gerak balik..
Owh mknan mmg mahal sungguh kat dlm..
So korg yg nak g..prepare je la duit lebih skit ye..

Pastu korg better g weekdays coz klu weekend ramai org..crowded sgt pun xbest..

Tmpt thomas n friend tu best utk kanak2 lelaki..korg pun leh cuba..aku xambk gambo kat situ coz arief tdo pastu stroller xbawak pulak..

K lah pjg sangat citer ni...
Kbye

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...