My Members....

Feb 17, 2015

Short Getaway - Lotus Desaru, Kota Tinggi Part 1

assalamualaikum...

entry terperap...
sebab malasnya nak me'resize' gambor...
setelah digigihkan...

nak citer pasal percutian singkat cepat dan mudah...
haa cam iklan pulak...
sehari sebelum book, esoknya terus pegi...
takde survey2 takde plan2...
hahahaha...
utk mengelakan daripada gi time CNY ni...


time baru sampai...terus2 terjah pantai dulu...


posing dengan papa pulak...
kemain tak aisy tak layan orang bergambar lansung...

aku citer sikit pasal lotus desaru resort kota tinggi ni ea...
klu korang duk jb korang ikut EDL terus masuk ke seri alam terus 
potong highway senai - desaru...
perjalanan dr bandar jb hanya 1 jam...
pastu kat lotus desaru ni ada waterpark...
ada jugak mini funfair...
ok meh tengok gambar kitaorg kat waterpark ye...


arief kemain lah naik slide tu sensorang...
tak laju mana pon slide tu...


haa tu belakang tu lah playground dia...

tinggi playground tu...
so kanak2 baya anak2 aku tu tak sesuai nak main kat situ...
bahaya sebab laju dan air yang menunggu kan...
terus masuk dalam air la jawapannya...


nak try jugak..

aisy pulak posing dengan slide...


papa posing dengan arief pulak..

ajak aisy bergambar dalam air...dia tak nak tengok camera pulak...
muka mama menahan napas...kemain..

ni dalam cabana dia...
sejuk la konon memasing...


posing dengan anak2...


papa berloving2 pulak dengan anak dara dia...

ala2 gua konon kat waterpark ni...

ok waterpark so so jek...
kurang menarik...
tapi ok lah nak isi masa terluang...

ok continue next entry...
kang korang muntah ijau pulak tengok pic melambak2..
hahaha... 

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...