My Members....

Mar 18, 2015

My First Cuzzie Wedding....

assalamualaikum...

first cousin aku kawen...
pasni baru la yang lain punya turn pulak ye...
serious penat...
bukan penat tolong rewang...
penat jaga si kecik2 yang tak leh duk diam...


tahniah to izzatul ain...
gojes sangat ko gan baju tu kan...
semoga kekal sehingga ke akhir hayat....
teringat pulak zaman2 aku kawin dlu...
emmm 6 tahun lepas kot...


the rewang boys...
serious tak leh duk diam derang dua ni...
ada jek ke sana sini...

bila tengok pic ni...
baru aku sedar betapa pale nya muka aku
sedih siot...
nampak kertuaan disitu...

me n my sister with the boys...
tengok iman dah tak nak ambik gambo dah...

aisy adawiyah...
the flower girl...

arief haiqal....

arief haiqal n sara amani...


girls n boys..

heart shape pulak...


the flower girls...
bunga kat atas pale pon tah kemana dah...

en. husband pon sebok nak juga interframe...

serious banyak masa kat luar...
gambar gan panten pon sikit jek...
nnt tunggu photographer panten punya gambar la...

pic creadit to mohazlan
my adik leeeee...
boleh tahan pic dia...
i loiiiike...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...